No hi ha un sol dia que no utilitzem els buscadors webs per a trobar les pàgines que volem veure o consultar diàriament. La majoria de nosaltres empra Google per realitzar les cerques. Actualment el 95% dels catalans l’utilitzen. La resta es decanta per altres menys minoritaris com Yahoo, Bing, etc. Tots aquests motors de cerca ens ajuden – a nosaltres els usuaris- a trobar el contingut web que necessitem en tot moment. El funcionament d’aquests motors de cerca és ben senzill: naveguen i rastregen les diferents webs, emmagatzemant tot…
Categoría: SEO ON PAGE
Què és la Redacció de Continguts?
La redacció de continguts és una de les branques del Inbound Màrqueting i consisteix en conèixer exactament què volen saber els teus clients per, a partir d’això, crear i penjar a la xarxa contingut interessant i de qualitat pels teus clients o possibles clients amb una clara finalitat: atreure’ls cap al teu negoci. Actualment, encara són moltes les persones que associen el servei que ofereixen moltes agències de màrqueting online de redacció de continguts amb la redacció no meditada de certs articles en un blog que l’únic que busquen és…
Com optimitzar imatges per SEO des de WordPress
Aquest procés és relativament senzill ja que, un cop entès i après, és molt fàcil d’implementar-se. Són només 3 gran passos: Breu Anàlisi de les Paraules Clau Canviar el nom l’Arxiu de les Imatges / Fotografies Escriure la “etiqueta Alt” de les imatges. Un exemple val més que 1000 paraules 1) Breu anàlisi de les paraules clau Pels no experts en el posicionament web, NO és estrictament necessari fer una anàlisi. En tot cas: i) Cal PENSAR intuïtivament per on volem que Google indexi les nostres imatges. ii) L’encarregat SEO…
3 Tàctiques vitals en Màrqueting Online
A continuació exposarem les 3 tàctiques més efectives que cap expert en màrqueting online pot obviar si es vol fer un lloc en el competit entorn digital. 1# El màrqueting de continguts: Consisteix en crear contingut original i de valor amb la intenció de captar el major nombre de clients potencials possibles. La fidelització de la teva audiència objectiva ha de basar-se en el contingut gratuït, útil I que no sigui invasiu. Els beneficis que comporta el màrqueting de continguts són molt grans ja que no només ajuden a posicionar…
Les 5 metodologies del Inbound Màrqueting
L’inbound màrqueting és un nou concepte que ha esdevingut un dels pilars més importants del màrqueting online. Aquest tipus de màrqueting d’atracció consisteix a atraure els clients i convertir-los en nous leads. En un llenguatge més planer podríem dir que és la classe de màrqueting online especialitzat en l’atracció dels usuaris als portals webs per a, posteriorment, convertir-los en clients. Aquest nou màrqueting es basa en un conjunt de tècniques com són: el SEO, el màrqueting de continguts i el social media marketing. A continuació us exposem les 5 metodologies…
7 trucs de SEO per la botiga online
En aquest article us volem donar els 7 trucs o consells fonamentals perquè la vostra botiga online arribi a tots els seus clients potencials de forma orgànica. 1# Ha de tenir un Blog: La teva botiga online ha de tenir un blog integrat perquè ajudi al SEO i, també, per començar a construir una estratègia de continguts per diferenciar-te dels teus competidors. És necessari començar a guanyar una audiència de qualitat interessada realment en els productes que ofereixes ja que, d’aquesta manera, aconseguiràs crear una comunitat. El…
3 Pilars per a Dissenyar una Web
Com tots sabem, les noves tecnologies i, contretament Internet, han transformat la manera en què els éssers humans experimentem diverses situacions, com per exemple la compra de béns i serveis. Els ordinadors, les tablets i els smartphones poden fer del típic acte de comprar un procés senzill, ràpid I molt més còmode. Però per aprofitar aquest potencial, les pàgines web dels negocis han de confeccionar-se de manera eficient amb la finalitat de donar a l’usuari la millor experiència de compra. A continuació us exposarem els tres pilars fonamentals que no…
10 conceptes bàsics del Seo On Page
El Seo On Page són aquelles tècniques de posicionament web relacionades amb la nostra web. Majoritàriament són aquelles tècniques que només depenen de nosaltres. Per entendre i aprendre des de zero aquest tipus de Seo és necessari conèixer una certa terminologia bàsica del món del Seo. Per aquest motiu, trobem convenient començar aquest article amb el que podria ser un glossari bàsic dels 10 conceptes que cal tenir clars abans d’endirsar-se en el món del Seo On Page, i, en definitiva, en el del Seo en general. …
Què és el SEO? Aprèn posicionament web des de zero
El SEO és l’acrònim de Search Engine Optimization. També se’l coneix amb el nom de posicionament en buscadors o posicionament web. Són, per tant, un conjunt de tècniques d’optimització d’un lloc web que treballen per fer més comprensible i visible una determinada web de cara als motors de cerca. D’aquesta manera, a través de bones pràctiques SEO incrementarem la popularitat de la web i augmentarem el seu tràfic ja que haurà millorat la seva posició -o, el que és el mateix, el seu ranking- en els resultats de cerca dels diferents buscadors. …